Նախագծային
աշխատանքի վերաբերյալ
տեղեկատվություն
Յուրաքանչյուր ուսումնական նախագիծ իրենից ներկայացնում է ստեղծագործական աշխատանք: Այն մի համակարգ է, որն իր մեջ ներառում է դասավանդողի և սովորողի միասնական և համատեղ գործողությունների ամբողջական շարք: Շատ կարևոր է նախագծային ուսուցումը սկսել արդեն իսկ կրտսեր դպրոցից, քանի որ կրտսեր դպրոցում է սկսում ձևավորել երեխայի անհատականությունը, աշխարհայացքը, սովորելու ցանկությունը: Նախագծային ուսուցումը աշխուժացնում է երեխաների վերաբերյալ նորանոր տեղեկատվություն ստանալու ցանկությունը: Սովորողը սկսում է աստիճանաբար դառնալ ինքնուրույն, անկաշկանդ:
Նախագծային
աշխատանքի նպատակն էր՝ Ակադեմիական ·
Հետազոտել տարածաշրջանի ընտանիքներում օգտագործվող բարբառը: Արժեհամակարգ ·
Ներկայացնել մեծերի կողմից ներկայացված հիշողությունները: Հմտություն · Ծանոթանալ տարածաշրջանի ազգային սովորույթներին, մշակույթին, խոհանոցին, խոսքուզրույցին, երգուպարին և այլն։ Կարողություն · Սովորողների մասնակցությամբ նկարահանել հոլովակ սահիկաշար, պատրաստել, փոքրիկ ձեռնարկ՝ ձեռք բերված գիտելիքների իրազեկվածության և պահպանման վերաբերյալ։ Նախագծային
աշխատանք խնդիրներից էր՝ ·
զարգացնել
երեխայի մոտ ճանաչողական կարողությունները ·
զարգացնել
ստեղծագործական-երևակայական մտածողության հմտություններ ·
քննադատական
ստեղծագործական մտածողության հմտություն ·
ապահովել
բարեկեցիկ միջավայր ·
զարգացենլ
երեխայի մոտ ինքնադրսևորվելու կարողություն Նախագծային աշխատաանքն իրականացվել է Գորիսի Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում: Թեման ընտրվել
էր «Գորիսի նյութական և ոչ նյութական արժեքները», որն իրականացվել է 7-րդ «Ա» և 7-րդ «Գ» դասարանների աշակերտների կողմից: Այն Աշխատանքի ընթացքում յուրաքանչյուր
սովորող իրականացրել է նախագծային աշխատանքի պլանով սահմանված աշխատանքը: Աշակերտները
պարբերաբար ցույց են տվել իրենց ստեղծագործական հնարավորություններն ու կարողությունները:
Նրանք աշխատել են անհատական, ինքնուրույն, ակտիվ, յուրաքանչյուրն իր դերով, քննարկել են իրար հետ, որոնել, ուսումնասիրել, տարբերակել և նախապատրաստելմ նյութեր պրեզենտացիայի համար։ Իրականացվող աշխատանքների ընթացքում աշակերտների մոտ էլ ավելի է մեծացել հետաքրքրությունը Գորիսի պատմության, ավանդույթների, տոների և բարբառի նկատմամբ: Միևնույն ժամանակ նախագծային աշխատանքն իրականացնելու ժամանակ սովորողներն էլ ավելի մտերմացել, փորձեցել օգտակար լինել միմյանց, համախմբված էին մեկ ընդհանուր նպատակի շուրջ, կարողանում էին ուսումնասիրել-բացահայտել, իրարից սովորել, գնահատել ընկերության արժեքը, հասկանալ դրա առավելությունները: Մի խոսքով՝ նախագծի վրա աշխատելիս առավել ցայտուն դարձավ սովորողների ունակությունները: Արդյունքում սովորողները ծանոթացել են ավանդական ճաշատեսակներից մի քանիսի պատրաստման եղանակներին, (օրինակ՝ խաշիլ, թան) այլևս չկիրառվող մի շարք բարբառային գորիսյան բառերի, ձեռք են բերել ծանոթության նոր շրջանակ և ամենակարևորը՝ էլ ավելի արժևորեւորելով իրենց համայնքի կարևորությունն ու գեղեցկությունը՝ իր նյութական և ոչ նյութական ողջ արժեքներով: Նախագծային աշխատանքի ընթացքում պարբերաբար իրականացվող քննարկումները, պարզաբանումները,
ուղղորդումներն ու մյուս աշխատանքներն աշակերտների մոտ ձևավորեցին՝ ·
սեփական կարծիքը ազատ արտահայտելու, հիմնավորելու կարողություն
և հմտություն ·
ընկերների հետ շփվելու, աշխատելու կարողություն · նոր գիտելիներ, կարողություններ ձեռք բերելու ցանկություն Որպես վերջաբան Կրտսեր դպրոցում նախագծի ուսուցումը սովորողի, յուրաքանչյուր անհատի համար դառնում
է հենակետ հետագայում ավելի լուրջ հետազոտական աշխատանքով զբաղվելու համար, հանգեցնում
է ստեղծագործական, քննադատական մտածողությանը, օգնում է իրականացնել անհատի ընդունակությունները,
հետաքրքրությունները:
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий